MyLife'sMomemts

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2016

Vad händer nu?

Av Emilia Carlsson - 27 augusti 2016 20:53

Just nu känner jag att allt i mitt liv är ett helvete.. Att jag hamnat på botten och jag har absolut ingen aning hur jag ska ta mig härifrån..
Nu är det snart en vecka sen mitt ex gjorde slut.. Trodde han var mer man men tydligen hade jag fel.. Att göra slut på sms efter 4år långt förhållande.. Trodde han iallafall kunde se mig i ögonen men tydligen inte..
Det känns inte som jag har en aning om hur det är att vara singel.. Hur är man singel? Det känns så konstigt att veta att man kan prata med andra killar, att inte känna att man gör något fel när man tycker en annan kille är snygg. Hur ska man kunna gå vidare? Sedan ser man att han lägger ut bilder på sin snap där han är med andra tjejer..efter knappt en vecka? När jag ser det så känns de som om dessa fyra åren inte betytt någonting för honom.. Vad ska man säga? Det är klart de gör ont, man tvivlar på allt.. Var han lycklig under dessa fyra åren? Han sa han älskade mig men va de sant? Allt känns lite som en lögn men det fanns dem stunderna han såg lycklig ut på riktigt men var han de hela tiden? Han var min första kärlek, det är väl klart man alltid kom ha känslor för sin första kärlek.. Dessa fyra åren har lärt mig så mycket om förhållande och jag kände mig mogen nog att veta att jag kan klara av något sånt seriöst.. Var så rädd i början av vårt förhållande, jag var rädd för att binda mig för att ha något seriöst men han visade mig att jag var modig nog att klara av något så seriöst. Han var min bästa vän.. Jag kunde prata med honom om allt.. Han har funnits där för mig så många svåra stunder i mitt liv.. Alla jobbiga å tuffa tider jag kände att jag aldrig skulle kunna ta mig upp från botten.. Men han hjälpte mig varje gång.. Han visste hur tufft jag hade det denna sommaren. Han fanns inte där för mig på samma sätt, jag kände det var något som var fel.. Men jag tror han väntade med att bryt för min morfar dog, å jag hamnade åter på botten och sedan kom då smset att han ville bryta och jag var åter på botten å längre nej än jag någonsin varit.. Vem ska jag nu vända mig till? Vem ska jag fråga om råd hur jag ska klara mig upp igen? Har alltid min familj men eftersom jag hatar att prata om saker när jag mår så dåligt. Om man ändå kunde hitta någon där ute som varit med om något som jag... Eller något så svårt som en del jag varit med om.. Ibland vill jag bara åka långt bort å gömma mig ett tag, försvinna från verkligheten. Träffa människor jag aldrig träffat, hitta nya vänner och kanske även vänner som finns med resten av livet..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Carlsson - 21 oktober 2016 16:02


Nu har det gott tre månader.. Dem tre värsta och en av de bästa månaderna i mitt liv... Imorgon är det tre månader sedan min älskade morfar och bästa vän lämnade mig? men det är idag en månad sedan jag träffade han, han den som förgyller min vardag...

Av Emilia Carlsson - 30 september 2016 16:19

Det har hänt mycket sedan det senaste inlägget jag gjorde.. Den där kompisen jag skrev om är helt ute typ.. Vi pratar inte längre eller nått typ så de kan jag stryka ett sträck över! Men för en vecka sedan träffade jag en kompis på krogen och han ha...

Av Emilia Carlsson - 17 september 2016 18:07

Denna veckan har varit extremt jobbigt.. Man har bara velat krypa in någonstans och försvinna lite. Idag var dagen jag inte ville skulle komma.. Idag hade vi urnsättningen för min älskade morfar det är när man sänker ner urnan i Marke där sedan gravs...

Av Emilia Carlsson - 31 augusti 2016 21:04

Jag har haft tid å bearbeta allt som hänt mellan mig å mitt ex, även om vi känner lika dant att vi älskar varandra å kommer alltid å göra eftersom vi är bådas första äkta kärlek och vi har gåttigenom så mycket under dessa 4åren vi varit tillsammans. ...

Av Emilia Carlsson - 25 augusti 2016 11:46


Denna sommaren har varit ett rent helvete.. Jag har förlorat en del människor i mitt liv, dem har varit vänner till min syster och mig, men inte så nära mig.. Men jag insåg denna sommaren när jag förlorade en person som stod mig nära, min morfar, han...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards