MyLife'sMomemts

Direktlänk till inlägg 17 september 2016

Tuff vecka..

Av Emilia Carlsson - 17 september 2016 18:07

Denna veckan har varit extremt jobbigt.. Man har bara velat krypa in någonstans och försvinna lite. Idag var dagen jag inte ville skulle komma.. Idag hade vi urnsättningen för min älskade morfar det är när man sänker ner urnan i Marke där sedan gravstenen kommer vara. De va extremt jobbigt att se när han sänktes ner i marken.. :( ville inte att de skulle vara sant, jag saknar honom såå mycket :( jag vill verkligen inte tänka på att om jag vill träffa min älskade morfar måste jag åka till en kyrkogård :'(

Och dessutom är det lite jobbigt för jag tror jag börja tycka om en killkompis och det är inte bra för vi är bara vänner och vi har pratat om att vi bara ska vara vänner också för ingen av oss vill ha förhållande utan bara vänskap.. Han säger det men jag vet som sagt inte om han tror det kanske kommer hända något i framtiden eller änns om han vill det.. Men det är lite jobbigt för jag tycker han är super snäll och världens underbaraste människa och hur jäkla mysig och fin som helst.. Men jag har inte träffar honom på ett tag nu å vi ska snart träffas och de är pirrigt för man vet som sagt inte vad som kommer hända eller något alls... Jag tänker ibland på hur det skulle vara å kyssa/ hångla med honom och då pirrar det lite i magen men jag vill inte känna såå... Inte just nu iallafall. Men jaja vad ska man göra åt saken, vi får väl se vad som hände när vi ses.. Hoppas att får träffa honom i veckan eller till nästa helg! Såå de tär mycket i huvudet nu och jobbigt som fan med precis allt... Känner att jag behöver komma bort lite iväg på semester bara typ en helg eller lång helg typ, men man får väl se vad som händer i framtiden..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Carlsson - 21 oktober 2016 16:02


Nu har det gott tre månader.. Dem tre värsta och en av de bästa månaderna i mitt liv... Imorgon är det tre månader sedan min älskade morfar och bästa vän lämnade mig? men det är idag en månad sedan jag träffade han, han den som förgyller min vardag...

Av Emilia Carlsson - 30 september 2016 16:19

Det har hänt mycket sedan det senaste inlägget jag gjorde.. Den där kompisen jag skrev om är helt ute typ.. Vi pratar inte längre eller nått typ så de kan jag stryka ett sträck över! Men för en vecka sedan träffade jag en kompis på krogen och han ha...

Av Emilia Carlsson - 31 augusti 2016 21:04

Jag har haft tid å bearbeta allt som hänt mellan mig å mitt ex, även om vi känner lika dant att vi älskar varandra å kommer alltid å göra eftersom vi är bådas första äkta kärlek och vi har gåttigenom så mycket under dessa 4åren vi varit tillsammans. ...

Av Emilia Carlsson - 27 augusti 2016 20:53

Just nu känner jag att allt i mitt liv är ett helvete.. Att jag hamnat på botten och jag har absolut ingen aning hur jag ska ta mig härifrån.. Nu är det snart en vecka sen mitt ex gjorde slut.. Trodde han var mer man men tydligen hade jag fel.. Att...

Av Emilia Carlsson - 25 augusti 2016 11:46


Denna sommaren har varit ett rent helvete.. Jag har förlorat en del människor i mitt liv, dem har varit vänner till min syster och mig, men inte så nära mig.. Men jag insåg denna sommaren när jag förlorade en person som stod mig nära, min morfar, han...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards