MyLife'sMomemts

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2016

Två månader...

Av Emilia Carlsson - 21 oktober 2016 16:02

Nu har det gott tre månader.. Dem tre värsta och en av de bästa månaderna i mitt liv...
Imorgon är det tre månader sedan min älskade morfar och bästa vän lämnade mig? men det är idag en månad sedan jag träffade han, han den som förgyller min vardag och alltid får mina läppar att le? jag är så glad att jag träffade han, jag tycker verkligen om honom, han får mig på andra tankar och får mig alltid att skratta även om jag mår så dåligt att jag bara vill gråta... Jag vet inte hur denna månaden hade blivit om jag inte träffa honom men det är inget jag häller skulle vilja ta reda på någonsin.. Jag tror alla märker på mig att jag mår bättre nu när jag träffat honom vilket jag gör, även om jag har mina dagar på botten så blir dem alltid bättre när jag ser hans namn på mobilskärmen eller få krama om honom när dagen tagit slut.. Det är väldigt skönt för den sista månaden nu har jag inte haft många såna jobbiga dagar som släpar en ner på botten, dock har jag haft några den senaste veckan men det har mest berott på morgondagens datum.. Hade gärna sovit bort hela dagen men tyvärr så måste man ju jobba lite med så man får lite pengar. Jag har sååå mycket i mitt huvud idag att det känna som det ska explodera lite så smått... Mycket att tänka på om morfar å hur jag bara vill gråta när jag tänker på att jag kommer få fira jul utan honom.. De är den värsta tanken jag någonsin haft i huvudet, det känns så himla overkligt att han inte kommer vara med å sitta där i sitt hörn..? att fira jul utan honom känns så konstig att jag vill skratta för det låter så knas och fel.. Men jag antar att det är en tanke man får vänja sig vid.. Men det första jag skall göra när jag vaknar på julaftons morgon är iallafall att åka upp till han på kyrkogården och tända ett ljus å prata lite med honom om allt som hänt och självklart om han som förgyller mina dagar. Morfar va så bra på att lyssna varje gång jag hade problem med någonting.. Han lämnade oss alldeles förtidigt, även om Gud tyckte det var hans tur så tyckte verkligen inte vi det. Men han sitter uppe på molen och kollar ner på oss, och håller koll på oss. Oavsett om han inte finns här hos mig så känner jag ändå av att han kan sitta vid min sida och hålla om mig när jag gråter. Älskade morfar! Jag hoppas du har det bättre nu, vi kommer ses igen det vet jag! ??
Den vackra kvällshimlen påminner mig om dig, alla våra underbara minne vi fick tillsammans! Aldrig ska jag sluta tänka på dig! Du är allt jag har och ber om! Jag ber till Gud varje kväll att jag hoppas du har det bra och att jag ska få se dig igen en vacker dag i den skära vackra kvällshimlen ????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Carlsson - 30 september 2016 16:19

Det har hänt mycket sedan det senaste inlägget jag gjorde.. Den där kompisen jag skrev om är helt ute typ.. Vi pratar inte längre eller nått typ så de kan jag stryka ett sträck över! Men för en vecka sedan träffade jag en kompis på krogen och han ha...

Av Emilia Carlsson - 17 september 2016 18:07

Denna veckan har varit extremt jobbigt.. Man har bara velat krypa in någonstans och försvinna lite. Idag var dagen jag inte ville skulle komma.. Idag hade vi urnsättningen för min älskade morfar det är när man sänker ner urnan i Marke där sedan gravs...

Av Emilia Carlsson - 31 augusti 2016 21:04

Jag har haft tid å bearbeta allt som hänt mellan mig å mitt ex, även om vi känner lika dant att vi älskar varandra å kommer alltid å göra eftersom vi är bådas första äkta kärlek och vi har gåttigenom så mycket under dessa 4åren vi varit tillsammans. ...

Av Emilia Carlsson - 27 augusti 2016 20:53

Just nu känner jag att allt i mitt liv är ett helvete.. Att jag hamnat på botten och jag har absolut ingen aning hur jag ska ta mig härifrån.. Nu är det snart en vecka sen mitt ex gjorde slut.. Trodde han var mer man men tydligen hade jag fel.. Att...

Av Emilia Carlsson - 25 augusti 2016 11:46


Denna sommaren har varit ett rent helvete.. Jag har förlorat en del människor i mitt liv, dem har varit vänner till min syster och mig, men inte så nära mig.. Men jag insåg denna sommaren när jag förlorade en person som stod mig nära, min morfar, han...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards