MyLife'sMomemts

Alla inlägg under september 2016

Av Emilia Carlsson - 30 september 2016 16:19

Det har hänt mycket sedan det senaste inlägget jag gjorde.. Den där kompisen jag skrev om är helt ute typ.. Vi pratar inte längre eller nått typ så de kan jag stryka ett sträck över!
Men för en vecka sedan träffade jag en kompis på krogen och han hade en kompis med sig Felix (inte hans riktiga namn) han var så jäkla härlig å gosig! Vi började snaps och träffas efter den kvällen, vi har sovit över en gång och även helgen som kommer skall vi sova över. Han är så härlig å gosig! Vi har strulat å haft det jätte gosigt! Skulle verkligen kunna tänka mig att det blir något med honom men jag vet inte riktigt hur han känner eller någonting.. Våran gemensamma kompis frågade hur det gick i torsdag när jag sovit hos Felix då som jag kallar honom här, jag skrev att de gick bra och var gosigt och om Felix hade sagt något till honom, men han hade inte hört nått. Jag skrev att jag ju inte vet riktigt vad då Felix tycker eller känner så han skulle kolla lite diskret/spontant om han kunde få fram nått om hur Felix känner typ.
Vi får se vad som hände i helgen.. Det är så mycket nu.. Min mamma har gått ini väggen för tredje gången och hon mår verkligen inte bra alls och när hon inte mår bra så mår inte jag heller bra :/
Så allt är lite smått kaos just nu men ändå härligt och gosigt när jag är med Felix. Jag vet inte alls hur jag ska göra för att allt ska bli bra och gå framåt.. Men jag hoppas allting löser sig för jag vill verkligen att det ska bli bra och att något i mitt liv ska blir bra just nu!

Av Emilia Carlsson - 17 september 2016 18:07

Denna veckan har varit extremt jobbigt.. Man har bara velat krypa in någonstans och försvinna lite. Idag var dagen jag inte ville skulle komma.. Idag hade vi urnsättningen för min älskade morfar det är när man sänker ner urnan i Marke där sedan gravstenen kommer vara. De va extremt jobbigt att se när han sänktes ner i marken.. :( ville inte att de skulle vara sant, jag saknar honom såå mycket :( jag vill verkligen inte tänka på att om jag vill träffa min älskade morfar måste jag åka till en kyrkogård :'(

Och dessutom är det lite jobbigt för jag tror jag börja tycka om en killkompis och det är inte bra för vi är bara vänner och vi har pratat om att vi bara ska vara vänner också för ingen av oss vill ha förhållande utan bara vänskap.. Han säger det men jag vet som sagt inte om han tror det kanske kommer hända något i framtiden eller änns om han vill det.. Men det är lite jobbigt för jag tycker han är super snäll och världens underbaraste människa och hur jäkla mysig och fin som helst.. Men jag har inte träffar honom på ett tag nu å vi ska snart träffas och de är pirrigt för man vet som sagt inte vad som kommer hända eller något alls... Jag tänker ibland på hur det skulle vara å kyssa/ hångla med honom och då pirrar det lite i magen men jag vill inte känna såå... Inte just nu iallafall. Men jaja vad ska man göra åt saken, vi får väl se vad som hände när vi ses.. Hoppas att får träffa honom i veckan eller till nästa helg! Såå de tär mycket i huvudet nu och jobbigt som fan med precis allt... Känner att jag behöver komma bort lite iväg på semester bara typ en helg eller lång helg typ, men man får väl se vad som händer i framtiden..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards