MyLife'sMomemts

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2016

Tufft möte

Av Emilia Carlsson - 31 augusti 2016 21:04

Jag har haft tid å bearbeta allt som hänt mellan mig å mitt ex, även om vi känner lika dant att vi älskar varandra å kommer alltid å göra eftersom vi är bådas första äkta kärlek och vi har gåttigenom så mycket under dessa 4åren vi varit tillsammans.
Idag var första gången vi sågs sen vi gjorde slut.. Han gav mig en kram å pratade lite om hur de går i skolan och hur jag mår så jag märkte att han försöker verkligen vara vän eller så va han också bara nervös eller måttfull de va första gången han såg mig sens han gjorde slut.. Jag visste att det skulle vara tufft å träffa honom men trodde verkligen inte det skulle vara så jäkla tufft som det var..
Att se och möta hans blick var verkligen jobbigt, jag försökte att inte få ögonkontakt med han under den korta stunden vi sågs.. Det var verkligen tufft och det kändes som han tittade på mig under flera tillfällen.. Jag tro han såg på mig att jag tyckte det var jobbigt att han kom.. När han åkte iväg såg jag att han kollade på mig.. Han vet att allt i mitt liv är tufft nu pågrund av allt som hänt denna sommaren.. Han vet att jag har haft problem å tufft länge nu och han ver hur tufft detta har tagit mig.. Men jag hade min älskade styvfar hos mig som kramade mig när ett par tårar kom och han förstå hur jag har det med min morfar och hur mycket jag saknar honom, hur jobbigt det är för mig å äta med mina magproblem och min ibs/dyspepsi och allt som hänt. Jag tycker verkligen det är skönt att ha någon som förstå allt som händer, han har varit mer som en pappa för mig under dessa åren än vad min riktiga pappa Micke någonsin var varit.. Jag har precis inte haft den lättaste uppväxten och mitt stöd under min uppväxt var då min morfar och mormor.. Därför var just jag den som tog allt det hårdast när det hände., jag har kvar min älskade mormor och önskar och hoppas hon lever hyfsat många år till, för kust nu klarar jag inte av att förlora ännu en som betyder så mycket för mig och som står mig så nära..
Jag tänker på alla mina änglar i himlen som tyvärr är för många.. Jag saknar er och vi ses i framtiden i ett annat liv, jag vet att ni så länge vakar över mig tills vi ses igen. Ni finns i mina minnen och mitt hjärta.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Carlsson - 21 oktober 2016 16:02


Nu har det gott tre månader.. Dem tre värsta och en av de bästa månaderna i mitt liv... Imorgon är det tre månader sedan min älskade morfar och bästa vän lämnade mig? men det är idag en månad sedan jag träffade han, han den som förgyller min vardag...

Av Emilia Carlsson - 30 september 2016 16:19

Det har hänt mycket sedan det senaste inlägget jag gjorde.. Den där kompisen jag skrev om är helt ute typ.. Vi pratar inte längre eller nått typ så de kan jag stryka ett sträck över! Men för en vecka sedan träffade jag en kompis på krogen och han ha...

Av Emilia Carlsson - 17 september 2016 18:07

Denna veckan har varit extremt jobbigt.. Man har bara velat krypa in någonstans och försvinna lite. Idag var dagen jag inte ville skulle komma.. Idag hade vi urnsättningen för min älskade morfar det är när man sänker ner urnan i Marke där sedan gravs...

Av Emilia Carlsson - 27 augusti 2016 20:53

Just nu känner jag att allt i mitt liv är ett helvete.. Att jag hamnat på botten och jag har absolut ingen aning hur jag ska ta mig härifrån.. Nu är det snart en vecka sen mitt ex gjorde slut.. Trodde han var mer man men tydligen hade jag fel.. Att...

Av Emilia Carlsson - 25 augusti 2016 11:46


Denna sommaren har varit ett rent helvete.. Jag har förlorat en del människor i mitt liv, dem har varit vänner till min syster och mig, men inte så nära mig.. Men jag insåg denna sommaren när jag förlorade en person som stod mig nära, min morfar, han...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards